.

Regulamin

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO BRUKEO.PL

Dziękujemy za odwiedzenie naszego serwisu internetowego udostępnianego pod adresem internetowym https://brukeo.pl (dalej jako: „Brukeo.pl”, „Serwis Internetowy”, „Serwis”).

Brukeo.pl jest portalem o charakterze ogłoszeniowym, który umożliwia wyszukiwanie i przeglądanie wizytówek oraz katalogów producentów i dystrybutorów kostek brukowych. Usługobiorcy zainteresowani zamieszczeniem w Serwisie Internetowym informacji na temat swoich Towarów i działalności mogą również za pośrednictwem Serwisu Internetowego skontaktować się z Usługodawcą, by nawiązać odpłatną współpracę.

Ogłoszenia opublikowane w Serwisie Internetowym mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Celem zawarcia umowy sprzedaży niezbędny jest każdorazowo kontakt z ogłoszeniodawcą – producentem lub dystrybutorem towaru będącego przedmiotem danego ogłoszenia – i ustalenie szczegółów przez zainteresowane strony. Usługobiorca może również skorzystać w tym celu z pośrednictwa Brukeo.pl na zasadach wskazanych w poniższym regulaminie.

Właściciel Brukeo.pl udostępnia miejsce na zamieszczenia ogłoszenia na stronach Serwisu Internetowego, natomiast nie jest autorem zawartych w ogłoszeniach informacji i zdjęć, które pochodzą od producentów i dystrybutorów.

Formuła niniejszego regulaminu zakłada ustalenie ogólnych zasad i warunków korzystania z Serwisu Internetowego. Niniejsze warunki, w razie podjęcia decyzji przez usługobiorcę o korzystaniu z Brukeo.pl, regulują w szczególności zasady korzystania z Serwisu Internetowego, w tym kwestie naszej odpowiedzialności.

Zapraszamy do zapoznania się regulaminem,

Zespół Brukeo.pl

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Właścicielem Brukeo.pl jest spółka POLSKA GIEŁDA WYROBÓW BETONOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Częstochowie (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. Ikara 183, 42-221 Częstochowa) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000764567; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 5000,00 zł opłacony w całości; NIP: 5732908670, REGON: 382164056, adres poczty elektronicznej: bok@brukeo.pl oraz numer telefonu kontaktowego: (+48) 34 387 12 28 (dalej jako: „Usługodawca”).
  2. Regulamin skierowany jest do wszystkich podmiotów korzystających z Serwisu Internetowego, chyba że dane postanowienie stanowi inaczej. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Konsumentów (a od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia – również Firm na Prawach Konsumenta) przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo przysługuje tym przepisom.
  3. Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
  1. BLOG – Usługa Elektroniczna, internetowy blog dostępny w Serwisie Internetowym i prowadzony przez Usługodawcę dla wszystkich odwiedzających Serwis Internetowy.
  2. FIRMA NA PRAWACH KONSUMENTA – osoba fizyczna, dla której korzystanie z Serwisu Internetowego jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą, gdy z okoliczności wynika, że nie posiada to dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. FORMULARZ KONTAKTOWY – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie Internetowym, umożliwiający skontaktowanie się z Usługodawcą.
  4. FORMULARZ WYCENY – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Serwisie Internetowym, umożliwiający złożenie Zapytania, w szczególności poprzez dodanie wybranego Towaru do listy Towarów oraz podanie danych kontaktowych Usługobiorcy.
  5. KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  6. KONSUMENT – osoba fizyczna, dla której korzystanie z Serwisu Internetowego nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  7. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail), która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o funkcjonalnościach, nowościach i promocjach w Serwisie.
  8. OGŁOSZENIE – wszelkiego rodzaju ogłoszenia, niezależnie od ich nazwy, dotyczące Towarów, usług i działalności Partnera, zamieszczone w Serwisie Internetowym na podstawie dostarczonych przez niego informacji i zdjęć, w szczególności wizytówki firmowe, katalogi Towarowe itp. mające za przedmiot zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży. Ogłoszenia w Serwisie Internetowym mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.
  9. PARTNER,– podmiot trzeci w stosunku do Usługodawcy, który (1) nawiązał z Usługodawcą współpracę handlową w zakresie publikacji Ogłoszeń i wystawiania Towarów w Serwisie Internetowym
  10. SPRZEDAWCA osoba fizyczna będącą przedsiębiorcą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - mogąca dostarczyć usługę lub produkt, do którego brukeo.pl wysyła Zapytanie lub który publikuje w brukeo.pl swoją ofertę handlową lub którego Usługodawca poleca Usługobiorca jako dostawcę usługi lub produktu. W przypadku osób fizycznych dostawcą może być wyłącznie osoba, dla której posiadanie statusu Sprzedawcy zgodnie z Regulaminem związane jest z jej działalnością gospodarczą i posiada ono dla niej charakter zawodowy, wynikający w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
  11. PORÓWNYWARKA – Usługa Elektroniczna, dostępna dla wszystkich odwiedzających Serwis Internetowy porównywarka znajdująca się na stronie Serwisu Internetowego i umożliwiająca porównywanie parametrów, opisów oraz innych informacji o Towarach lub usługach będących przedmiotem Ogłoszeń dostępnych w Serwisie Internetowym.
  12. PRAWO AUTORSKIE – ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. Nr 24, poz. 83 ze zm.).
  13. TOWAR – rzecz ruchoma prezentowana w Ogłoszeniach na stronie Brukeo.pl, należąca do Partnera, która może być przedmiotem Zapytania składanego przez Usługobiorcę.
  14. REGULAMIN – niniejszy regulamin Serwisu Internetowego.
  15. SERWIS INTERNETOWY, SERWIS, BRUKEO.PL – internetowy serwis ogłoszeniowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym https://brukeo.pl.
  16. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu Internetowego zgodnie z Regulaminem.
  17. USŁUGA POŚREDNICTWA – usługa pośrednictwa w doprowadzeniu do zawarciu umowy sprzedaży pomiędzy Klientem i Sprzedawcą świadczona na rzecz Klienta przez Pośrednika. Pośrednik podejmuje odpłatnie czynności zmierzające do doprowadzenia do zawarcia pomiędzy Klientem a Sprzedawcą umowy sprzedaży Towaru zgodnie z zaakceptowaną przez Klienta ofertą Towaru, otrzymaną od Sprzedawcy na podstawie uprzednio złożonego Zapytania Klienta.
  18. USŁUGOBIORCA – każdy podmiot korzystający lub zamierzający korzystać z Usług Elektronicznych dostępnych w Brukeo.pl, w tym również zawierający lub zamierzający zawrzeć umowę sprzedaży ze Sprzedawcą za pośrednictwem Pośrednika, to jest: (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
  19. USŁUGODAWCA,– spółka POLSKA GIEŁDA WYROBÓW BETONOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Częstochowie (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. Ikara 183, 42-221 Częstochowa) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000764567; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 5000,00 zł opłaconym w całości; NIP: 5732908670, REGON: 382164056, adres poczty elektronicznej: bok@brukeo.pl oraz numer telefonu kontaktowego: (+48) 34 387 12 28.
  20. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
  21. WYSZUKIWARKA – Usługa Elektroniczna, dostępna dla wszystkich odwiedzających Serwis Internetowy wyszukiwarka znajdująca się na stronach Serwisu Internetowego umożliwiająca wyszukiwanie treści (w tym Ogłoszeń) zamieszczonych w Serwisie Internetowym.
  22. ZAPYTANIE – zapytanie ofertowe Usługobiorcy składane za pomocą Formularza Wyceny, poprzez które Usługobiorca wyraża zainteresowanie nabyciem Towaru od Partnera.

  1. ROLA BRUKEO.PL
  1. Brukeo.pl pełni rolę portalu ogłoszeniowego, w którym Usługodawca wystawia Ogłoszenia podmiotów trzecich – Partnerów dotyczące ich działalności gospodarczej oraz Towarów.
  2. Za pośrednictwem Brukeo.pl zainteresowani Usługobiorcy mogą wyszukiwać i przeglądać Ogłoszenia oraz kontaktować się ze Sprzedawcami w celu zawarcia umowy sprzedaży Towaru. Kontakt ze sprzedawcą można nawiązać za pośrednictwem Brukeo.pl, składając Zapytanie za pomocą dedykowanego Formularza Wyceny.
  3. W następstwie złożonego Zapytania Usługobiorca może otrzymać zaproszenie do zawarcia umowy, prezentowane treści nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego,  od Sprzedawcy W przypadku zawarcia umowy za pośrednictwem Pośrednika, finalizuje transakcję z Klientem, i , ponosi odpowiedzialność za wykonanie umowy sprzedaży. Stronami umowy sprzedaży Towaru są zawsze Klient i Sprzedawca i to przez nich jest ona wykonywana. Usługodawca nie ingeruje w przedmiot i warunki zobowiązań, jakie zaciągają między sobą Klient i Sprzedawca.
  1. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE BRUKEO.PL
  1. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z Serwisu Internetowego zgodnie z jego przeznaczeniem i niniejszym Regulaminem, w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy, innych Usługobiorców oraz osób trzecich. Usługobiorca obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
  2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop, tablet, smartfon lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768, (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies i obsługi Javascript.
  3. Usługodawca przestrzega art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.), zgodnie z którym: nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych.
  4. Usługodawca dokłada należytej staranności w celu aktualizacji oraz weryfikacji prawdziwości prezentowanych w Serwisie Internetowym danych. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną nieaktualność Ogłoszeń znajdujących się w Serwisie Internetowym, jeżeli nie został o tym zawiadomiony przez ogłoszeniodawców (Partnerów). Usługodawca nie gwarantuje Partnerom zainteresowania ich Ogłoszeniami, a pozostałym Usługobiorcom nie gwarantuje możliwości zawarcia z Partnerami umowy w zakresie przedmiotu danego Ogłoszenia oraz dostępności prezentowanych Towarów.
  5. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Serwisie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Serwisu Internetowego. Polityka prywatności zawiera przede wszystkim zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Administratora w Serwisie Internetowym, w tym podstawy, cele i okres przetwarzania danych osobowych oraz prawa osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Serwisie Internetowym plików Cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie z Serwisu Internetowego jest dobrowolne. Podobnie związane z tym podanie danych osobowych przez korzystającego z Serwisu Internetowego Usługobiorcę jest dobrowolne, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w polityce prywatności (np. obowiązki ustawowe Usługodawcy).
  1. USŁUGI ELEKTRONICZNE SERWISU INTERNETOWEGO
  1. Korzystać z Serwisu Internetowego na warunkach wskazanych w Regulaminie może każdy Usługobiorca.
  2. Usługi Elektroniczne Serwisu Internetowego są nieodpłatne, chyba że Regulamin stanowi inaczej.
  3. Usługobiorca może korzystać w Serwisie Internetowym z następujących Usług Elektronicznych:
  1. Blog.
  2. Formularz Kontaktowy.
  3. Formularz Wyceny.
  4. Newsletter.
  5. Porównywarka.
  6. Wyszukiwarka.
  1. Szczegółowy opis Usług Elektronicznych i zasad ich działania dostępny jest w Regulaminie oraz na stronach Serwisu Internetowego.
  2. Usługodawca obowiązany jest świadczyć Usługi Elektroniczne w sposób prawidłowy i pozbawiony wad.
  3. Korzystanie z Bloga możliwe jest po przejściu do odpowiedniej zakładki na stronie Serwisu Internetowego. Blog jest dostępny dla wszystkich odwiedzających Serwis Internetowy bez potrzeby podawania jakichkolwiek danych. W ramach Bloga Usługodawca publikuje artykuły związane z tematyką Serwisu Internetowego. W ramach Bloga nie jest możliwe zamieszczanie komentarzy przez Usługobiorców.
  4. Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny zaprzestania korzystania z Bloga poprzez zamknięcie przeglądarki internetowej lub opuszczenie strony Serwisu Internetowego.
  5. Korzystanie z Formularza Kontaktowego możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kroków przez Usługobiorcę – (1) przejściu do zakładki „Skontaktuj się z nami”, (2) wypełnieniu Formularza Kontaktowego i (3) kliknięciu na stronie Serwisu po wypełnieniu Formularza Kontaktowego pola „Wyślij – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych. W Formularz Kontaktowym niezbędne jest podanie co najmniej imienia oraz adresu poczty elektronicznej Usługobiorcy, a także treści wiadomości kierowanej do Usługodawcy.
  6. Usługa Elektroniczna Formularz Kontaktowy świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą wysłania wiadomości za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania korzystania z Formularza Kontaktowego przez Usługobiorcę.
  7. Korzystanie z Formularza Wyceny rozpoczyna się z chwilą dodania pierwszego Towaru do podręcznej listy Towarów. Złożenie Zapytania za pomocą Formularza Wyceny następuje po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Usługobiorcę – (1) po wybraniu Produktu z listy produktów oraz dokonaniu wyboru, koloru i grubości pole $ znajdź najtaniej podświetli się na pomarańczowo. Po podświetleniu się pola $ znajdź najtaniej na pomarańczowo w celu dokonania wyceny należy kliknąć w to pole, $ znajdź najtaniej spowoduje wyświetlenie się pola z możliwością wybrania kolejnych opcji działania – wyceń ten produkt lub dodaj kolejny produkt. Po wybraniu opcji wyceń ten produkt rozwinie się lista produktów i podświetli się pole wyceń. Po kliknięciu w pole wyceń system zapyta o ilość produktu, miejsce dostawy oraz dane kontaktowe konsumenta a także potwierdzenie zapoznania się regulaminem. Po podaniu wymaganych danych konfiguracja wybrana przez Klienta zostanie przesłana do wyceny. Po wybraniu opcji dodaj kolejny produkt Klient może dodawać inne Produkty do listy produktów, a po zakończeniu dokonać zlecenia wyceny łącznie wszystkich wybranych Produktów, postępując jak w przypadku wyceny jednego Produktu opisanej wyżej.  W Formularzu Wyceny niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych dotyczących Usługobiorcy: imię, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu kontaktowego, a także danych dotyczących przedmiotu Zapytania: Towar/y, ilość Towaru/ów, lokalizacja miejsca inwestycji, usługi dodatkowe oraz ewentualne uwagi Usługobiorcy.
  8. Usługa Elektroniczna Formularz Wyceny świadczona jest nieodpłatnie. Usługa ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zapytania za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zapytania za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
  9. Korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Serwisu Internetowego adresu poczty elektronicznej Usługobiorcy, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola akcji.
  10. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@brukeo.pl.
  11. Korzystanie z Porównywarki rozpoczyna się z chwilą dodania przez Usługobiorcę pierwszego Towaru do  podręcznej listy, której sporządzenie nie rodzi po stronie Usługobiorcy żadnych zobowiązań ani też nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Dodanie Towaru do Porównywarki następuje poprzez kliknięcie pola „Dodaj do porównania” widocznego na stronie Ogłoszenia przeglądanego przez Usługobiorcę. Dostęp do aktualnej zawartości Porównywarki Usługobiorca uzyskuje po kliknięciu odpowiedniej ikonki widocznej w górnym rogu strony Serwisu Internetowego.
  12. Usługa Elektroniczna Porównywarka świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość w każdej chwili rezygnacji z korzystania z Porównywarki poprzez usunięcie dodanych do niej Towarów albo usunięcia zapisanych w przeglądarce plików Cookies.
  13. Korzystanie z Wyszukiwarki rozpoczyna się z momentem kliknięcia pola wyszukiwania widocznego na górze strony Serwisu Internetowego, wpisaniu wyszukiwanej frazy i kliknięciu pola akcji z ikonką lupy. Usługobiorca może również skorzystać z wielu dostępnych opcji sortowania oraz filtrowania treści, w szczególności wybierając interesującą go kategorię lub markę Towarów z listy rozwijanej albo przechodząc do odpowiedniej zakładki Serwisu Internetowego. Skorzystanie z Wyszukiwarki ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu po skorzystaniu z niej albo z chwilą zamknięcia przeglądarki internetowej lub opuszczenia strony Serwisu Internetowego.
  1. WARUNKI ZAMIESZCZANIA OGŁOSZEŃ
  1. Serwis Internetowy pozwala na zamieszczenie przez Usługodawcę Ogłoszenia dotyczącego działalności gospodarczej oraz Towarów i usług prezentowanych przez Partnera.
  2. Ogłoszenia zamieszczane przez Usługodawcę na zlecenie Partnera stają się widoczne w Serwisie Internetowym dla wszystkich Usługobiorców odwiedzających Serwis.
  3. Partner zainteresowany opublikowaniem przez Usługodawcę Ogłoszenia w Serwisie Internetowym powinien nawiązać z Usługodawcą kontakt (na przykład za pomocą Formularza Kontaktowego) celem uzgodnienia szczegółów i zawarcia stosownej umowy o współpracy handlowej. Zawarcie umowy następuje w takim wypadku zawsze poza Serwisem Internetowym, a jej szczegółowe warunki ustalane są przez Usługodawcę z Usługobiorcą w toku negocjacji (uzgodnień) prowadzonych przed jej zawarciem.
  4. Usługodawca zamieszcza Ogłoszenia bezpośrednio na stronach Serwisu Internetowego, jednak są one zawsze przygotowane w oparciu o informacje, zdjęcia oraz pozostałe materiały dostarczone przez Partnera. Usługodawca dokłada należytej staranności, aby zamieszczone w Serwisie Internetowym Ogłoszenia były aktualne i zgodne ze stanem faktycznym oraz informacjami przekazywanymi przez Partnerów, przy czym Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za aktualność, cenę i dostępność Towarów prezentowanych w Ogłoszeniu.
  5. Partner dostarczający informacji, zdjęć, a także wzorów używanych przez Partnera znaków, logotypów oraz nazw produktów oraz innych materiałów publikowanych na stronach Serwisu Internetowego obowiązany jest zapewnić, aby były one zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz nie naruszały praw podmiotów trzecich, w szczególności praw autorskich i praw własności intelektualnej Usługodawcy, innych Partnerów i Usługobiorców oraz pozostałych osób trzecich. Informacje i materiały przekazywane przez Partnera Usługodawcy powinny być rzetelne, prawdziwe i niewprowadzające w błąd i aktualizowane na bieżąco.
  6. Ogłoszenia (w tym również znajdujące się w nich zdjęcia) mają wyłącznie charakter poglądowy. Za pośrednictwem Serwisu Internetowego nie jest możliwe zawarcie umowy o świadczenie usług ani umowy sprzedaży (oznacza to m. in. że reklamy, cenniki, katalogi i inne informacje o usługach i Towarach zamieszczone na stronach Serwisu powinny być w razie wątpliwości traktowane jako zaproszenie do zawarcia umowy).
  7. Celem skorzystania z usług lub zakupu Towarów będących przedmiotem Ogłoszenia niezbędny jest każdorazowo kontakt Usługobiorcy z Partnerem zgodnie z danymi kontaktowymi Partnera umiejscowionymi obok Ogłoszenia. Zawarcie umowy oraz jej realizacja odbywają się poza Serwisem Internetowym i bez ingerencji oraz udziału Usługodawcy
  1. WARUNKI SKŁADANIA ZAPYTANIA, KONTAKT Z PARTNEREM, SPRZEDAWCĄ
  1. Wszelkiego rodzaju informacje o Towarach dostępne na stronie Brukeo.pl, w tym reklamy, cenniki i katalogi Towarów, nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego, lecz co najwyżej zaproszenie do złożenia Zapytania i zawarcia umowy z Partnerem.
  2. Zawarcie umowy z Partnerem lub Sprzedawcą w przedmiocie Towaru widocznego na stronie Brukeo.pl może nastąpić po uprzednim złożeniu Zapytania przez Usługobiorcę za pomocą Formularza Wyceny zgodnie z pkt. 4.10 Regulaminu. Usługodawca zastrzega, że nie wszystkie Towary dostępne na stronie Brukeo.pl mogą być przedmiotem Zapytania Usługobiorcy.
  3. Złożenie Zapytania nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy z Partnerem lub Sprzedawcą. Usługodawca Brukeo.pl nie gwarantuje Usługobiorcom dostępności Towarów ani możliwości zawarcia umowy z Partnerem lub Sprzedawcą na warunkach wskazanych w Zapytaniu.
  4. Po otrzymaniu Zapytania Usługodawca niezwłocznie przekazuje informację na jego temat wybranym Partnerom, lub Sprzedawcą których Towary mogą odpowiadać potrzebom Usługobiorcy wynikającym z treści złożonego Zapytania. Przekazanie informacji następuje poprzez wysłanie Partnerowi lub Sprzedawcy drogą poczty elektronicznej adresu URL prowadzącego do strony Zapytania w Brukeo.pl.
  5. Z chwilą przekazania im Zapytania Usługobiorcy, Partnerzy lub Sprzedawcy mogą kontaktować się z Usługobiorcą, aby przedstawić ofertę sprzedaży Towaru, która może odpowiadać jego potrzebom, korzystając z danych kontaktowych Usługobiorcy podanych przez niego w Formularzu Wyceny. W razie konieczności Partnerzy lub Sprzedawcy mogą najpierw poprosić Usługobiorcę o doprecyzowanie lub uzupełnienie niektórych informacji z jego Zapytania, niezbędnych dla sporządzenia oferty Towaru. Usługodawca nie gwarantuje przy tym Usługobiorcy, że Partnerzy lub Sprzedawcy zainteresują się jego Zapytaniem oraz że nawiążą z nim kontakt w celu przedstawienia oferty Towaru.
  6. Zawarcie umowy między Usługobiorcą a Partnerem lub Sprzedawcą następuje poza Serwisem Internetowym, w szczególności bez udziału oraz ingerencji Usługodawcy Brukeo.plZawarcie umowy jest możliwe na wszelkie prawem dopuszczalne sposoby, po nawiązaniu przez Partnera lub Sprzedawcy indywidualnego kontaktu z Usługobiorcą, w szczególności w trybie ofertowym na skutek przyjęcia przez Usługobiorcę oferty Partnera, a jeżeli prowadzone są negocjacje (uzgodnienia) w celu zawarcia umowy, to gdy Usługobiorca i Partner dojdą do porozumienia co do wszystkich jej postanowień, które były przedmiotem negocjacji (uzgodnień).
  7. Partner/Sprzedawca w stosunku do danych osobowych Usługobiorców, które otrzymuje od Usługodawcy Brukeo.pl w związku z przekazanym mu Zapytaniem jest podmiotem przetwarzającym dane (procesor). Partner/Sprzedawc który przetwarza dane osobowe Usługobiorcy uzyskane za pośrednictwem Brukeo.pl, jest zobowiązany przetwarzać je zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, dołożyć należytej staranności w celu ochrony danych osobowych, do których dostęp uzyskał i obowiązany jest nie wykorzystywać uzyskanych danych w innych celach niż do kontaktu z Usługobiorcą w celu przedstawienia mu oferty sprzedaży Towaru, chyba że podstawa takiego działania ma umocowanie w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Po zawarciu umowy sprzedaży z Usługobiorcą Partner/Sprzedawca staje się niezależnym administratorem danych osobowych Usługobiorców.
  1. USŁUGA POŚREDNICTWA
  1. Usługa Pośrednictwa świadczona jest przez Usługodawcę działającego w roli Pośrednika między Klientem a Sprzedawcą.
  2. Skorzystanie z Usługi Pośrednictwa może nastąpić po uprzednim złożeniu Zapytania przez Usługobiorcę za pomocą Formularza Wyceny zgodnie z pkt. 4.10 Regulaminu. Usługodawca zastrzega, że nie wszystkie Towary dostępne na stronie Brukeo.pl mogą być przedmiotem Usługi Pośrednictwa.
  3. Na cenę sprzedaży składa się wartość brutto zamówionych towarów koszty dostawy, o ile występują, oraz innymi ewentualnymi opłatami wskazanymi w ofercie Towaru przyjętej przez Klienta.
  4. Szczegółowe informacje o aktualnych sposobach i terminach płatności, dostawy lub odbioru osobistego Towaru przez Klienta wskazywane są Klientowi przez Sprzedawcę złożeniem zamówienia  najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania się umową.
  5. Składając zamówienie za pośrednictwem brukeo.pl Klient zawiera umowę bezpośrednio ze Sprzedawcą. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wysyłkę (zabezpieczenie przedmiotu i terminowość dostawy) towaru do Klienta. Funkcją Pośrednika jest nawiązanie i usprawnienie kontaktu pomiędzy Klientem a Sprzedawcą w sprawach związanych z zakupem i obsługą zamówienia
  6. Złożenie zamówienia za pośrednictwem Pośrednika odbywa się standardowo według następującego schematu:
  1. Klient składa Zapytanie poprzez Formularz Wyceny na stronie Brukeo.pl.
  2. Pośrednik przekazuje Zapytanie do Sprzedawców.
  3. Sprzedawcy przesyłają Pośrednikowi  wycenę  Towaru.
  4. Pośrednik przedstawia wycenę Klientowi.
  5. Klient dokonuje wyboru spośród otrzymanych wycen.
  6. Pośrednik przekazuje dane Klienta Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca nawiązuje kontakt z Klientem.
  1. Odpowiedzialność za złożone zamówienie za pośrednictwem Pośrednika leży po stronie Sprzedawcy. Sprzedawca odpowiedzialny jest za wykonywanie obowiązków względem Klienta, w tym obowiązków ustawowych wynikających z Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o Prawach Konsumenta. Na Sprzedawcy ciąży wyłączna odpowiedzialność za prawidłowe dostarczenie Towaru do Klienta, a także obsługę procesu reklamacji i zwrotów.
  2. Po złożeniu Zamówienia Pośrednik niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przekazuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przekazanie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Pośrednika Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Pośrednika o otrzymaniu Zamówienia i o jego przekazaniu do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Zawarcie Umowy sprzedaży i skuteczne dokonanie Zamówienia możliwe jest jedynie w przypadku, gdy wybrany przez Klienta Towar jest dostępny w magazynie Sprzedawcy. W przypadku niezgodności informacji podanych w treści wyceny internetowej z rzeczywistym stanem magazynowym Sprzedawcy, Klient jest informowany o tym fakcie i ma możliwość  zmiany Zamówienia w całości lub w części.
  4. W przypadku gdy zawarcie Umowy sprzedaży jest niemożliwe wobec braku Towaru objętego Zamówieniem, Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odstąpienia od Umowy sprzedaży w całości lub części, a Zamówienie zostaje w całości lub części anulowane, o czym Klient otrzyma informację  drogą  elektroniczną, na podany przez niego adres e‐mail. Dokonana przez Klienta zapłata za zamówiony Towar, który nie mógł  zostać  dostarczony, zostanie przez Sprzedawcę  zwrócona.
  1. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy (przelew tradycyjny, płatność kartą kredytową) KONTAKT Z BRUKEO.PL

Zasadniczą formą bieżącej komunikacji na odległość z Usługodawcą jest poczta elektroniczna (e-mail: bok@brukeo.pl) oraz poczta tradycyjna (ul. Ikara 183, 42-221 Częstochowa), za pośrednictwem których można wymieniać z Usługodawcą informacje dotyczące korzystania ze Brukeo.pl. Usługobiorcy mogą kontaktować się z Usługodawcą także na inne prawem dopuszczalne sposoby, w tym poprzez Formularz Kontaktowy dostępny na stronie Serwisu.

  1. REKLAMACJE DOTYCZĄCE BRUKEO.PL
  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy za funkcjonowanie Serwisu Internetowego oraz prawidłowe świadczenie Usług Elektronicznych zawarte są w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje związane z działaniem Serwisu Internetowego Usługobiorca może złożyć na przykład drogą poczty elektronicznej (mailowo) na adres: bok@brukeo.pl lub pisemnie na adres: ul. Ikara 183, 42-221 Częstochowa.
  3. Usługodawca zaleca podanie w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) oczekiwań Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  4. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku Konsumentów brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że Usługodawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  1. REKLAMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW
  1. Postanowienia niniejszego punktu 10. Regulaminu dotyczą wyłącznie umów sprzedaży zawieranych przez Klientów ze Sprzedawcami za pośrednictwem Pośrednika. Postanowienia te nie znajdują zastosowania w przypadku umów zawieranych bezpośrednio z Partnerami bez udziału Usługodawcy.
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Sprzedawca odpowiedzialny jest za dostarczenie Towaru zgodnego z zawartą umową sprzedaży.
  3. Sprzedawca jest obowiązany wydać Klientowi Towar wolny od wad.
  4. Reklamacje związane z umową sprzedaży Klient może złożyć bezpośrednio do Sprzedawcy na przykład zgodnie z danymi kontaktowymi Sprzedawcami otrzymanymi od Pośrednika lub za pośrednictwem Pośrednika. Reklamacje złożone za pośrednictwem Pośrednika będą niezwłocznie przekazywane Sprzedawcy..
  5. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący Konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu rękojmi, zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  7. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres Sprzedawcy na jego koszt , jeśli jest to konieczne dla rozpatrzenia reklamacji.
  8. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru wobec Klienta niebędącego Konsumentem zostaje wyłączona.
  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
  1. Postanowienia niniejszego punktu 11. Regulaminu dotyczą wyłącznie umów sprzedaży zawieranych przez Konsumentów ze Sprzedawcami za pośrednictwem Pośrednika oraz umów zawieranych między Konsumentami a Usługodawcą Brukeo.pl.
  2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 11.10 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej z Usługodawcą powinno zostać złożone zgodnie z danymi kontaktowymi Usługodawcy wskazanymi w Regulaminie. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy zawartej ze Sprzedawcą należy składać bezpośrednio u danego Sprzedawcy.
  3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
  1. dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje Towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik;  a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
  2. w przypadku pozostałych umów (np. o świadczenie Usług Elektronicznych) – od dnia zawarcia umowy.
  1. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  2. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły dostępny sposób dostawy).
  3. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  4. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument powinien zwrócić Towar Sprzedawcy, korzystając z danych otrzymanych od Pośrednika, chyba że Sprzedawca ustali z Konsumentem inny adres do zwrotu po otrzymaniu jego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  6. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Konsument:
  1. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny u Sprzedawcy w chwili zakupu, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. W przypadku Towarów, które nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą (np. przesyłki gabarytowe), Konsument może ponieść wyższe koszty ich odesłania, zgodnie z poniższym przykładowym cennikiem jednego z przewoźników: …………….
  3. W przypadku usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m. in. w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (3) w której przedmiotem świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.
  2. Postanowienia niniejszego punktu 11. Regulaminu dotyczące Konsumenta stosuje się od dnia 1 stycznia 2021 r. i do umów zawartych od tego dnia również do Firm na Prawach Konsumenta.
  1. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
  1. Niniejszy punkt 12. Regulaminu i wszystkie postanowienia w nim zawarte mają zastosowanie jedynie do Konsumentów.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
  3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez przedsiębiorcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w dni robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
  4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  1. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE FIRM
  1. Niniejszy punkt 13. Regulaminu i wszystkie postanowienia w nim zawarte są skierowane i tym samym wiążą jedynie Usługobiorców niebędących Konsumentami, a od dnia 1 stycznia 2021 r. i do umów zawartych od tego dnia niebędących również Firmami na Prawach Konsumenta.
  1. Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej zawartej z Usługobiorcą w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Usługobiorcy niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
  2. Usługodawca może wypowiedzieć Usługobiorcy umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie takiemu Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
  3. Usługodawca jest uprawniony w każdym czasie podjąć działania zmierzające do zweryfikowania prawdziwości, rzetelności oraz precyzyjności informacji podanych przez Usługobiorcę. W zakresie weryfikacji Usługodawca uprawniony jest m .in. do zażądania od Usługobiorcy przesłania skanu posiadanych certyfikatów, zaświadczeń lub innych dokumentów niezbędnych do dokonania weryfikacji. Usługodawca jest uprawniony wstrzymać realizację umowy zawartej z Usługobiorcą na czas trwania weryfikacji, o której mowa w zdaniu poprzednim.
  4. Usługodawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy, bez względu na jej podstawę prawną, jedynie do wysokości ostatnio zapłaconej opłaty za korzystanie z funkcjonalności Serwisu Internetowego, a w przypadku jej braku do wysokości 1000,00 (jeden tysiąc) zł. Usługodawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy tylko za typowe i rzeczywiście poniesione szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy, z wyłączeniem utraconych korzyści.
  5. Usługodawca nie ponosi wobec Usługobiorcy odpowiedzialności za szkody i niewypełnienie zobowiązań wynikające ze zdarzeń o charakterze siły wyższej (np. powodzie, pożary, trzęsienia ziemi, epidemie, rozruchy, zamieszki, wojny) lub wszelkich innych przyczyn pozostających poza kontrolą Usługodawcy.
  6. Wszelkie spory powstałe między Usługobiorcą a Usługodawcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
  1. PRZERWY I AWARIE TECHNICZNE
  1. Usługodawca dokłada należytych starań, aby zapewnić prawidłowe i nieprzerwane działanie Serwisu Internetowego oraz jego Usług Elektronicznych. Z uwagi na złożoność oraz stopień skomplikowania Serwisu Internetowego oraz jego Usług Elektronicznych, a także z uwagi na czynniki zewnętrzne pozostające poza kontrolą Usługodawcy (np. ataki DDOS – distributed denial of service), możliwe jest jednak wystąpienie błędów oraz awarii technicznych uniemożliwiających lub ograniczających w jakikolwiek sposób funkcjonowanie Serwisu Internetowego oraz możliwość korzystania z jego Usług Elektronicznych. Usługodawca podejmie w takim wypadku wszelkie możliwe i uzasadnione działania mające na celu zapewnienie ograniczenia negatywnych skutków takich zdarzeń w jak największym stopniu.
  2. Usługodawca informuje niezwłocznie Usługobiorców o wszelkich błędach oraz awariach technicznych, o których mowa powyżej, oraz przewidywanym terminie ich usunięcia.
  3. Poza przerwami spowodowanymi błędami i awariami technicznymi, mogą wystąpić także inne przerwy techniczne, w czasie których Usługodawca podejmuje działania mające na celu rozwój Serwisu Internetowego i jego Usług Elektronicznych oraz ich zabezpieczenie przed błędami i awariami technicznymi.
  4. Usługodawca planuje przerwy techniczne w taki sposób, aby były one jak najmniej uciążliwe dla Usługobiorców, w szczególności aby planowane były na pory o zmniejszonym natężeniu ruchu (np. godziny nocne) i jedynie na czas niezbędny do dokonania koniecznych działań przez Usługodawcę. Usługodawca informuje Usługobiorców o planowanych przerwach technicznych z odpowiednim wyprzedzeniem.
  5. Usługodawca nie ponosi wobec Usługobiorcy odpowiedzialności za szkody i niewypełnienie zobowiązań wynikających z wszelkich błędów i awarii technicznych oraz przerw technicznych, o których mowa w niniejszym punkcie Regulaminu.
  6. Niniejszy punkt 14. Regulaminu i wszystkie postanowienia w nim zawarte nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek bezwzględnie wiążących praw ustawowych Konsumentów (a do dnia 1 stycznia 2021 r. i do umów zawartych od tego dnia – również Firm na Prawach Konsumenta), w szczególności w zakresie odpowiedzialności Usługodawcy za szkody wyrządzone działaniem Serwisu Internetowego.
  1. PRAWA AUTORSKIE
  1. Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu Internetowego jako całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w jego ramach należą do Usługodawcy lub innych uprawnionych podmiotów trzecich, od których Usługodawca posiada stosowne zezwolenia i licencje oraz objęte są ochroną Prawa Autorskiego i innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa. Ochrona przyznana Serwisowi Internetowemu obejmuje wszystkie formy ich wyrażenia.
  2. Serwis Internetowy należy traktować podobnie jak każdy inny utwór podlegający ochronie autorskiej. Usługobiorca nie ma prawa kopiować Serwisu Internetowego za wyjątkiem przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie wiążącego prawa. Usługobiorca zobowiązuje się także nie modyfikować, adaptować, tłumaczyć, odkodowywać, dekompilować, dezasemblować lub w jakikolwiek inny sposób starać się ustalić kod źródłowy Serwisu Internetowego, za wyjątkiem przypadków dozwolonych przepisami bezwzględnie wiążącego prawa.
  3. Znaki handlowe Usługodawcy oraz podmiotów trzecich powinny być używane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; usunięcia, zmiany lub dodania nowych Usług Elektronicznych albo wprowadzenia lub podwyższenia opłat za korzystanie z Serwisu Internetowego – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  1. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym, zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu Cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący Konsumentem (a od dnia 1 stycznia 2021 r. i do umów zawartych od tego dnia – również będący Firmą na Prawach Konsumenta) ma prawo odstąpienia od umowy.
  2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe, zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już zawarte, realizowane lub wykonane umowy.
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Dziękujemy za uważną lekturę!

W razie pytań jesteśmy zawsze do Państwa dyspozycji – prosimy o kontakt.

Zapraszamy do współpracy,

Zespół Brukeo.pl

Strona  z